Předávací protokoly nově dostupné v sekci Moje doklady

Vážení klienti,

neustále pracujeme na vylepšování našich služeb, abychom vám co nejvíce usnadnili administrativu. Na webu vakciny.avenier.cz jsme proto pro vás proto upravenou sekci Moje doklady (dříve nazývaná Moje kancelář).

Lékaři, kteří využívají elektronickou distribucí dokumentů (více v článku) v této sekci nově uvidí Předávací protokoly včetně výpisu teplot. Tyto předávací protokoly si mohou přímo z webové stránky jednoduše stáhnout do svého počítače a v případě potřeby vytisknout. 

Sekce Moje doklady je dalším krokem, kterým se vám snažíme usnadnit práci s dokumenty. Kromě Předávacích protokolů zde i nadále najdete přehled dokladů „Dodávka“ a „Vratka“. U těchto dvou typů dokumentů se nic nemění — na webové stránce jsou vedeny jako přehledový elektronický výpis pro rychlou kontrolu obsahu dodávek, čísel dokladů, množství a celkové ceny. Tyto elektronické dokumenty ("Dodávky" a "Vratky") vám budou stále doručovány i na vaši uvedenou e-mailovou adresu. V případě Předávacích protokolů webová sekce plní roli praktického archivu a místa, kde lze dokument pohodlně stáhnout a dle potřeby i vytisknout.


Jak se dostanete do sekce Moje doklady?

Po přihlášení se dostanete na stránku Zákaznická zóna. Poté máte dvě možnosti, jak se do sekce Moje doklady dostat. Buď kliknete v záhlaví na ikonu uživatele a poté kliknete na odkaz "Moje doklady" nebo ve spodní části "Moje doklady" klikne na "Více info" viz obrázky níže.


Do sekce Moje doklady se dostanete po přihlášení do Zákaznické zóny dvěma způsoby:


     

Způsob 1:
Klikněte v záhlaví na ikonu uživatele a z nabídky vyberete odkaz „Moje doklady":



Způsob 2:
Přejděte na dlaždici „Moje doklady“ a ve spodní části zvolíte „Více info“:





Jak pracovat s filtry?


Pokud si chcete vyfiltrovat pouze Předávací protokoly stačí v okně "Typ dokladu: všechny" zvolit "Typ dokladu: Předávací protokol", viz obrátek níže. Současně můžete upřesnit období (například kvartál) nebo jiné parametry. Nezapomeňte, že po zadání musíte stisknout zelené tlačítko "Vyhledat". U hledaného záznamu poté klikněte na ikonku pro stažení (zelená šipka dolů) — soubor se stáhne a uloží do vašeho počítače. Název PDF odpovídá číslu dokladu, takže jej snadno znovu dohledáte. Pokud si chcete vytvořit vlastní archiv, můžete samotný dokument přejmenovat.

Vyhledávání Předávacího protokolu

Elektronická podoba dokumentů je plně využitelná i při kontrolách státních orgánů. Předávací protokol na webu je totožný s tím, který přichází e-mailem — jde o stejný PDF dokument. Elektronické dokumenty akceptují SÚKL i finanční úřad. Při kontrolách poskytovatelů zdravotních služeb je elektronická forma dokumentace akceptována, pokud je zajištěna její obnovitelná záloha v souladu s § 37 vyhlášky o správné lékárenské praxi. Webová sekce Moje doklady tuto potřebu splňuje a představuje praktický a bezpečný archiv pro vaše dokumenty.


Často kladené otázky (FAQ)

Nemám elektronickou distribuci dokumentů, jak o ni požádám?

Ozvěte se svému Specialistu distribuce, který Vám pomůže s aktivací elektronické distribuce dokumentů. A případně odpoví na všechny vaše dotazy.

Kdy se mi zobrazí Předávací protokoly v sekci „Moje doklady“?

Předávací protokoly budete mít na webové stránce k dispozici následující den ráno po předání zboží. Již nyní pracujeme na zrychlení tohoto procesu.

Mohu si v dokladech vyfiltrovat pouze Předávací protokoly?

Ano. V sekci „Moje doklady“ klikněte na pole „Typ dokladu: všechny“ a vyberte možnost „Typ dokladu: Předávací protokol“. Následně klikněte na tlačítko VYHLEDAT. Dokumenty můžete dále filtrovat podle data.

Liší se Předávací protokol na webu od toho v e-mailu?

Ne, jedná se o naprosto identické PDF dokumenty. Web slouží jako záložní archiv.

Mohu si Předávací protokol z webu vytisknout?

Samozřejmě. Nejprve si dokument stáhněte kliknutím na zelenou šipku. Soubor se typicky uloží do složky „Stažené soubory“ ve vašem počítači. Poté jej můžete otevřít, vytisknout nebo digitálně archivovat u sebe na PC.

Bude SÚKL akceptovat elektronické dokumenty při kontrole?

Ano, elektronické dokumenty SÚKL i finanční úřad běžně akceptují. Při kontrolách poskytovatelů zdravotních služeb je elektronická forma dokumentace akceptována, pokud je zajištěna její obnovitelná záloha v souladu s § 37 vyhlášky o správné lékárenské praxi. A to přesně představují Předávací protokoly v sekci "Moje doklady".

Jak dlouho budou Předávací protokoly na webu archivovány?

Dokumenty archivujeme po dobu, kterou vyžaduje zákon – tedy minimálně 5 let. Můžete si je ale kdykoliv stáhnout k sobě do PC a mít je u sebe.


Níže naleznete videonávod, kde procházíme celou sekci Moje doklady:

Věříme, že vám nová sekce "Moje doklady" usnadní práci a pomůže vám se v dokumentech lépe orientovat. Naše služby neustále vylepšujeme, abyste s nimi byli co nejvíce spokojení. Už teď pracujeme na dalších změnách, které používání našeho webu ještě zlepší a zrychlí.

Tým Avenier