Hlášení stavu zásob očkovacích látek pro pravidelné očkování za 2. pololetí 2024
Rádi bychom Vás informovali, že Clearingové centrum Avenier spustilo hlášení stavu skladových zásob očkovacích látek v rámci pravidelného očkování za 2. pololetí 2024.
Termín hlášení je do 31. 1. 2025
Dle metodiky pravidelného očkování zdravotnická zařízení hlásí informace o vakcínách dodaných v rámci pravidelného očkování – tzn. očkování hrazeného z veřejného zdravotního pojištění, které jsou pacientovi podány zdarma.
Do formuláře se po zadání identifikačních údajů uvádí dvě informace:
1. počet nevyočkovaných vakcín v lednici,
2. počet znehodnocených vakcín.
Hlášení stavů se netýká vakcín dodaných v rámci nepovinného (komerčního, dodaného na fakturu), zvláštního ani mimořádného očkování.
JAK VYPLNIT FORMULÁŘ:
1. formulář naleznete na webu vakciny.avenier.cz, vyplňte nejdříve údaje o poskytovateli zdravotních služeb – IČP, Jméno lékaře, IČO a E-mail. Náhled níže.
2. dále vyplňte následující 2 pole (náhled viz níže):
✓ Pole: Počet OL v lednici k 31. 12. 2024 – zde vyplňte aktuální počet dávek OL (nikoliv balení) v lednici ke dni 31. 12. 2024.
✓ Pole: Počet znehodnocených OL – zde zapište počet dávek znehodnocených očkovacích látek v období od 1. 7. 2024 do 31. 12. 2024.
Pro doplnění informací Vám začátkem ledna 2025 zašleme e-mail s přehledem odebraných OL pro pravidelné očkování za druhé pololetí 2024.
V případě jakýchkoliv dotazů Vám rádi pomůžeme na zákaznické lince Clearingového centra Avenier (tel.: 545 123 123) v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hodin. Pro komunikaci si prosím připravte IČO, IČP zdravotnického zařízení a e-mail, prostřednictvím kterého s námi komunikujete.