Hlášení stavu zásob očkovacích látek pro pravidelné očkování za 1. pololetí 2024

Rádi bychom Vás informovali, že Clearingové centrum Avenier spustilo hlášení stavu skladových zásob očkovacích látek v rámci pravidelného očkování za 1. pololetí 2024.

Termín hlášení je do 31. 7. 2024

Dle metodiky pravidelného očkování zdravotnická zařízení hlásí informace o vakcínách dodaných v rámci pravidelného očkování – tzn. očkování hrazeného z veřejného zdravotního pojištění, které jsou pacientovi podány zdarma.


Do formuláře se po zadání identifikačních údajů uvádí dvě informace:

1. počet nevyočkovaných vakcín v lednici,

2. počet znehodnocených vakcín.

Hlášení stavů se netýká vakcín dodaných v rámci nepovinného (komerčního, dodaného na fakturu), zvláštního ani mimořádného očkování.



JAK VYPLNIT FORMULÁŘ:

1. formulář naleznete na webu vakciny.avenier.cz, vyplňte nejdříve údaje o poskytovateli zdravotních služeb – IČP, Jméno lékaře, IČO a E-mail. Náhled níže.


2. dále vyplňte následující 2 pole (náhled viz níže):

Pole: Počet OL v lednici k 30. 6. 2024 – zde vyplňte aktuální počet dávek OL (nikoliv balení) v lednici ke dni 30. 6. 2024.

Pole: Počet znehodnocených OL – zde zapište počet dávek znehodnocených očkovacích látek v období od 1. 1. 2024 do 30. 6. 2024.


Pro doplnění informací Vám začátkem července 2024 zašleme e-mail s přehledem odebraných OL pro pravidelné očkování za první pololetí 2024.

V případě jakýchkoliv dotazů Vám rádi pomůžeme na zákaznické lince Clearingového centra Avenier (tel.: 545 123 123) v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hodin. Pro komunikaci si prosím připravte IČO, IČP zdravotnického zařízení a e-mail, prostřednictvím kterého s námi komunikujete.



Formulář hlášení stavu zásob OL včetně znehodnocených OL naleznete zde.


Přílohy: